آ

  • آغشلوئی، حامد ارائه یک مدل کسب‌و‌کار مناسب جهت توسعه کسب‌و‌کارهای مبتنی بر استارتاپ‌های حوزه تجارت الکترونیک و بهبود سرمایه‌گذاری در آن‌ها [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 292-264]

  • آقابیگی نصراله آبادی، مصطفی الگوی استراتژی‌های حسابداری زیست محیطی و پاسخ‌گویی مدیران: رویکرد داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]

  • آقاجان نژاد، حسین ارائه مدل عوامل مؤثر بر تصمیم به خرید مصرف کنندگان در نقطه خرید با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 155-176]

ا

  • احتشام راثی، رضا ارائه یک مدل کسب‌و‌کار مناسب جهت توسعه کسب‌و‌کارهای مبتنی بر استارتاپ‌های حوزه تجارت الکترونیک و بهبود سرمایه‌گذاری در آن‌ها [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 292-264]

  • احمدی، بهزاد ارائه مدل سنجش وفاداری مشتریان بر اساس حواس پنجگانه با تاکید بر نقش میانجی ارزش ادراک شده در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 315-336]

  • احمدی، عبداله طراحی سیستم انتخاب کانال‌های توزیع در زنجیره تأمین صنعت نفت با استفاده ترکیب شبکه عصبی- فازی تطبیقی و الگوریتم‌های فراابتکاری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 198-228]

  • احمدی، مجید تأثیر رضایت و اعتماد الکترونیکی بر قصد خرید مجدد آنلاین با میانجی‌گری سهولت استفاده و تعدیل‌گری تجربه آنلاین مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 57-81]

  • احمدی موسی اباد، ایوب ارائه مدل تبیین اثر مؤلفه‌های تصمیمات درون و برون سازمانی بر بهای تمام شده محصولات صنعتی با رویکرد عامل بنیان [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 245-270]

  • ادب، حسین راهبردهای ارزش‌گذاری فناوری استارتاپ‌های ایرانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 180-197]

  • اشرفی، مجید شناسایی منافع و مخارج مالی زنجیره تامین پایدار در شرایط عدم قطعیت در شرکت‌های تولیدی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 41-64]

  • اصغرزاده شیاده، سید عارف ارائه الگوى کیفی استفاده از تاثیرگذاران رسانه های اجتماعى در رفتار مصرف کنندگان صنعت لوازم آرایشى و بهداشتى لوکس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 85-107]

  • افشارکاظمی، محمدعلی ترکیب الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی سبد سهام در تصمیم گیری مالی سرمایه‌گذاران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 73-88]

  • اکبری، پیمان تأثیر پارادوکس سازماندهی بر مکانیسم‌های پایداری با نقش میانجی دوسوتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]

  • الهی شیروان، آرش مقایسه الگوهای RW و PWدر پیش بینی سود برای شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 62-79]

  • الهی شیروان، قاسم مقایسه الگوهای RW و PWدر پیش بینی سود برای شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 62-79]

  • امیرکبیری، علیرضا تأثیر محرک‌های محیطی بر اجرای خط‌مشی چابک سازی در دهکده‌های لجستیک استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 296-314]

  • ایدی، محمد تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاه‌های خرید آنلاین دیجی‌کالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]

  • ایرانزاده، سلیمان طراحی سیستم انتخاب کانال‌های توزیع در زنجیره تأمین صنعت نفت با استفاده ترکیب شبکه عصبی- فازی تطبیقی و الگوریتم‌های فراابتکاری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 198-228]

ب

  • باقرزاده، محمدرضا ارائه مدل توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر نقش مدیریت رسانه با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 103-131]

  • باقری انیلو، سعید طراحی مدل محیط بازاریابی دیجیتال در بازارهای جهانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 246-263]

  • برازیده، منیژه طراحی مدل آینده نگاری حاکمیت الکترونیک با شفافیت سازمانی مدیران بانک صادرات استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 131-154]

  • بهاری، بامداد طراحی الگوی مدیریت منابع انسانی الکترونیک مبتنی بر خلق دانش در شرکتهای دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 106-121]

  • بهبودی، امید تأثیر حافظۀ خودزندگی‌نامه‌ای بر قصد سفر: تحلیل نقش همخوانی مقصد با تمایلات گردشگران، رضایت و دلبستگی به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]

  • بهرامزاده، حسینعلی طراحی الگوی مدیریت استعداد در شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 229-245]

پ

  • پناهیان، حسین طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیش‌بینی سود در شرکت‌های فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]

  • پورشهابی، وحید شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های حکمرانی شبکه‌ای هوشمند در سیستم بانکداری کشور [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 25-56]

ت

  • تقوایی یزدی، مریم طراحی مدل آینده نگاری حاکمیت الکترونیک با شفافیت سازمانی مدیران بانک صادرات استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 131-154]

ث

  • ثانوی گروسیان، وحید طراحی و اعتبار سنجی الگوی خرید اجباری مصرف کنندگان در صنعت خرید تلویزیونی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 42-71]

ج

  • جاهدی، پدرام شناسایی یک طرحواره نظری برای عوامل موفقیت و شکست ابرپروژه‌ها: رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 225-244]

چ

  • چراغعلی، محمد حسن مدلی برای سنجش و ارزش‌گذاری دانش فنی در صنایع غذایی حلال [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 177-200]

  • چراغعلی، محمدرضا طراحی الگوی نوسازی استراتژیک بین المللی کسب و کارهای صنعت دارویی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 109-130]

ح

  • حاجیها، علی شناسایی عوامل تعیین‌کننده برندسازی محصولات سبز، الگویی برای صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 89-108]

  • حسن مرادی، نرگس تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد کیفی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 201-224]

  • حسین زاده، علی طراحی و اعتبار سنجی الگوی خرید اجباری مصرف کنندگان در صنعت خرید تلویزیونی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 42-71]

  • حمامی، زهرا طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیش‌بینی سود در شرکت‌های فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]

  • حمدی،، سید حامد شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های پذیرش سیستم‌های اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری، توسط کاربران حرفه‌ای با استفاده از تکنولوژی وب 2،0 [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

  • حیدریه، سید عبداللّه طراحی مدل محیط بازاریابی دیجیتال در بازارهای جهانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 246-263]

  • حیدری هراتمه، مصطفی نقش نظریه غرقگی در بازی‌های تبلیغاتی ویروسی با تاکید بر اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی و ارسال ‌بازی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 80-109]

خ

  • خامکی، علی شناسایی منافع و مخارج مالی زنجیره تامین پایدار در شرایط عدم قطعیت در شرکت‌های تولیدی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 41-64]

  • خطیبی نوری، شراره تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاه‌های خرید آنلاین دیجی‌کالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]

  • خمسه، عباس شناسایی مؤلفه‌های مدل بلوغ نوآوری باز در صنایع دفاعی ایران مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 158-179]

  • خورشیدی نیا، عبدالرضا تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاه‌های خرید آنلاین دیجی‌کالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]

  • خوزین، علی الگوی استراتژی‌های حسابداری زیست محیطی و پاسخ‌گویی مدیران: رویکرد داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]

  • خیری، بهرام شناسایی عوامل تعیین‌کننده برندسازی محصولات سبز، الگویی برای صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 89-108]

د

  • دهقانی زاده، مرضیه تأثیر پارادوکس سازماندهی بر مکانیسم‌های پایداری با نقش میانجی دوسوتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]

  • دیده کنان، سیده سعیده تأثیر پارادوکس سازماندهی بر مکانیسم‌های پایداری با نقش میانجی دوسوتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-24]

ذ

  • ذوقی، مهدی تأثیر محرک‌های محیطی بر اجرای خط‌مشی چابک سازی در دهکده‌های لجستیک استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 296-314]

ر

  • رادفر، رضا طراحی الگو علل و پیامدها در اجرای استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 129-157]

  • ربیعی مندجین، محمدرضا تأثیر محرک‌های محیطی بر اجرای خط‌مشی چابک سازی در دهکده‌های لجستیک استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 296-314]

  • رضوانی، محمدمهدی ژئومارکتینگ، تعالی عنصر مکان از عناصر آمیخته بازاریابی، مطالعه موردی: برنامه توسعه فروشگاهی حوزه پوشاک شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 24-40]

  • روح الامینی، مهدی ارائه الگوى کیفی استفاده از تاثیرگذاران رسانه های اجتماعى در رفتار مصرف کنندگان صنعت لوازم آرایشى و بهداشتى لوکس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 85-107]

  • روح الامینی، مهدی ارائه مدل عوامل مؤثر بر تصمیم به خرید مصرف کنندگان در نقطه خرید با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 155-176]

  • روستا، علیرضا تأثیر رضایت و اعتماد الکترونیکی بر قصد خرید مجدد آنلاین با میانجی‌گری سهولت استفاده و تعدیل‌گری تجربه آنلاین مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 57-81]

ز

  • زاهدی، شمس السادات درک زنان شاغل بخش دولتی از جو سازمانی در مسیر اشتغال و ارتقاء [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 312-337]

س

  • سرآبادانی، ابوالقاسم راهبردهای ارزش‌گذاری فناوری استارتاپ‌های ایرانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 180-197]

  • سرداری، احمد شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های پذیرش سیستم‌های اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری، توسط کاربران حرفه‌ای با استفاده از تکنولوژی وب 2،0 [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

  • سرگلزایی، علیرضا شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های حکمرانی شبکه‌ای هوشمند در سیستم بانکداری کشور [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 25-56]

  • سعیدی، پرویز طراحی الگوی نوسازی استراتژیک بین المللی کسب و کارهای صنعت دارویی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 109-130]

  • سعیدی، هادی مقایسه الگوهای RW و PWدر پیش بینی سود برای شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 62-79]

  • سمیعی، حسینعلی شناسایی منافع و مخارج مالی زنجیره تامین پایدار در شرایط عدم قطعیت در شرکت‌های تولیدی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 41-64]

  • سیاری، مجید طراحی الگوی نوسازی استراتژیک بین المللی کسب و کارهای صنعت دارویی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 109-130]

  • سیرغانی، سمیه طراحی الگوی مدیریت استعداد در شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 229-245]

ش

  • شجاعیان، پری تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاه‌های خرید آنلاین دیجی‌کالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]

  • شریف زاده، فتاح تحلیلی بر ارتقای تمکین مالیاتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 271-295]

  • شفایی، محمدطاها تأثیر مدیریت دانش در عملکرد سازمانی با توجه به متغیر میانجی مدیریت فرایندهای کسب و کار [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]

ص

  • صحرایی، شقایق بررسی نقش به‌کارگیری بازاریابی الکترونیک و فناوری اطلاعات در کسب و کار صنایع غذایی مینو در دوره رکود اقتصادی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 82-105]

ط

  • طالقانی، محمد ارائه مدل تبیین اثر مؤلفه‌های تصمیمات درون و برون سازمانی بر بهای تمام شده محصولات صنعتی با رویکرد عامل بنیان [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 245-270]

  • طاهری روزبهانی، محمد طراحی الگوی مدیریت منابع انسانی الکترونیک مبتنی بر خلق دانش در شرکتهای دانش بنیان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 106-121]

  • طاهری لاری، مسعود طراحی الگوی مدیریت استعداد در شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 229-245]

  • طلوعی اشلقی، عباس ترکیب الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی سبد سهام در تصمیم گیری مالی سرمایه‌گذاران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 73-88]

ع

  • عالی، صمد ارائه مدل سنجش وفاداری مشتریان بر اساس حواس پنجگانه با تاکید بر نقش میانجی ارزش ادراک شده در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 315-336]

  • عباس زاده قره تکان، حسین تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر عملکرد بازاریابی با تحلیل نقش میانجی نوآوری محصول و تاکید بر دانش مشتری [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 42-61]

  • عباسی، جواد طراحی الگو علل و پیامدها در اجرای استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 129-157]

  • عبدالوند، محمد علی شناسایی عوامل تعیین‌کننده برندسازی محصولات سبز، الگویی برای صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 89-108]

  • عبدالوند، محمد علی طراحی الگو علل و پیامدها در اجرای استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 129-157]

  • عرب زاده، میثم طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیش‌بینی سود در شرکت‌های فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]

  • عربشاهی، معصومه تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر عملکرد بازاریابی با تحلیل نقش میانجی نوآوری محصول و تاکید بر دانش مشتری [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 42-61]

  • عربشاهی، معصومه تأثیر حافظۀ خودزندگی‌نامه‌ای بر قصد سفر: تحلیل نقش همخوانی مقصد با تمایلات گردشگران، رضایت و دلبستگی به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]

  • عسگرپور، عسکر مدلی برای سنجش و ارزش‌گذاری دانش فنی در صنایع غذایی حلال [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 177-200]

  • عسگری، محمد هادی ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 122-145]

  • عسگری، محمد هادی ژئومارکتینگ، تعالی عنصر مکان از عناصر آمیخته بازاریابی، مطالعه موردی: برنامه توسعه فروشگاهی حوزه پوشاک شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 24-40]

  • عصاریان، محمد امین تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد کیفی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 201-224]

  • علاف جعفری، الناز تأثیر رضایت و اعتماد الکترونیکی بر قصد خرید مجدد آنلاین با میانجی‌گری سهولت استفاده و تعدیل‌گری تجربه آنلاین مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 57-81]

  • علیپور، محمد طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیش‌بینی سود در شرکت‌های فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]

  • علیپور درویشی، زهرا تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد کیفی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 201-224]

  • علی زاده، سوده شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر استراتژی‌های تحقیق و توسعه در شرکت‌های خودروسازی داخلی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 293-311]

غ

  • غفوریان شاگردی، امیر تأثیر حافظۀ خودزندگی‌نامه‌ای بر قصد سفر: تحلیل نقش همخوانی مقصد با تمایلات گردشگران، رضایت و دلبستگی به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]

ف

  • فخیم، مهسا درک زنان شاغل بخش دولتی از جو سازمانی در مسیر اشتغال و ارتقاء [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 312-337]

  • فرحبخش، ندا مدلی برای سنجش و ارزش‌گذاری دانش فنی در صنایع غذایی حلال [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 177-200]

  • فقهی فرهمند، ناصر طراحی سیستم انتخاب کانال‌های توزیع در زنجیره تأمین صنعت نفت با استفاده ترکیب شبکه عصبی- فازی تطبیقی و الگوریتم‌های فراابتکاری [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 198-228]

  • فلاح، علی ارائه مدل توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر نقش مدیریت رسانه با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 103-131]

ق

  • قائمی، حامد ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 122-145]

  • قاسمی، بهروز شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر استراتژی‌های تحقیق و توسعه در شرکت‌های خودروسازی داخلی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 293-311]

  • قاسمیان، پرستو تحلیل تأثیر تجربه وضعیت فروشگاه مجازی بر خلاقیت مشتریان با درنظرگرفتن نقش میانجی حس کنجکاوی ادراکی در فروشگاه‌های خرید آنلاین دیجی‌کالا [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 21-41]

  • قدرتی، حسن طراحی و تبیین الگوی ارزیابی قابلیت پیش‌بینی سود در شرکت‌های فعال در صنعت مالی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]

  • قربانی زاده، وجه الله درک زنان شاغل بخش دولتی از جو سازمانی در مسیر اشتغال و ارتقاء [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 312-337]

  • قربانی زاده، وجه الله تحلیلی بر ارتقای تمکین مالیاتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 271-295]

  • قشقائی، محمدتقی ارائه مدل تبیین اثر مؤلفه‌های تصمیمات درون و برون سازمانی بر بهای تمام شده محصولات صنعتی با رویکرد عامل بنیان [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 245-270]

  • قلی پور، شهربانو ارائه مدل عوامل مؤثر بر تصمیم به خرید مصرف کنندگان در نقطه خرید با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 155-176]

  • قیدرخلجانی، جعفر شناسایی یک طرحواره نظری برای عوامل موفقیت و شکست ابرپروژه‌ها: رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 225-244]

ک

  • کرامتی، محمد علی تأثیر مدیریت دانش در عملکرد سازمانی با توجه به متغیر میانجی مدیریت فرایندهای کسب و کار [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]

  • کرمی پور، میثم طراحی و تبیین مدل شایستگی‌های هوش مصنوعی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن قابلیت‌های بازاریابی B2B [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 20-41]

  • کریمی، عبدالغفار شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های حکمرانی شبکه‌ای هوشمند در سیستم بانکداری کشور [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 25-56]

  • کشاورز، میثم ژئومارکتینگ، تعالی عنصر مکان از عناصر آمیخته بازاریابی، مطالعه موردی: برنامه توسعه فروشگاهی حوزه پوشاک شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 24-40]

  • کنعان، سید محسن شناسایی مؤلفه‌های مدل بلوغ نوآوری باز در صنایع دفاعی ایران مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 158-179]

  • کولوبندی، عبدالله تأثیر مدیریت دانش در عملکرد سازمانی با توجه به متغیر میانجی مدیریت فرایندهای کسب و کار [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]

  • کیاپور، آزاده ارائه الگوى کیفی استفاده از تاثیرگذاران رسانه های اجتماعى در رفتار مصرف کنندگان صنعت لوازم آرایشى و بهداشتى لوکس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 85-107]

گ

  • گرکز، منصور الگوی استراتژی‌های حسابداری زیست محیطی و پاسخ‌گویی مدیران: رویکرد داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]

  • گلشنی، علی راهبردهای ارزش‌گذاری فناوری استارتاپ‌های ایرانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 180-197]

م

  • مافی بالانی، داود بررسی نقش به‌کارگیری بازاریابی الکترونیک و فناوری اطلاعات در کسب و کار صنایع غذایی مینو در دوره رکود اقتصادی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 82-105]

  • متانی، مهرداد ارائه مدل توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر نقش مدیریت رسانه با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 103-131]

  • محمدی باجگیران، احسان طراحی و اعتبار سنجی الگوی خرید اجباری مصرف کنندگان در صنعت خرید تلویزیونی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 42-71]

  • مرادی زیبا، سپیده طراحی الگو علل و پیامدها در اجرای استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 129-157]

  • مروی، رمضانعلی تحلیلی بر ارتقای تمکین مالیاتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 271-295]

  • مصدق، محمدجواد ارائه یک مدل کسب‌و‌کار مناسب جهت توسعه کسب‌و‌کارهای مبتنی بر استارتاپ‌های حوزه تجارت الکترونیک و بهبود سرمایه‌گذاری در آن‌ها [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 292-264]

  • معصومی، شیبا ارائه الگوى کیفی استفاده از تاثیرگذاران رسانه های اجتماعى در رفتار مصرف کنندگان صنعت لوازم آرایشى و بهداشتى لوکس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 85-107]

  • معطوفی، علیرضا الگوی استراتژی‌های حسابداری زیست محیطی و پاسخ‌گویی مدیران: رویکرد داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]

  • منطقی، منوچهر شناسایی مؤلفه‌های مدل بلوغ نوآوری باز در صنایع دفاعی ایران مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 158-179]

  • مهرابیان، احمد شناسایی منافع و مخارج مالی زنجیره تامین پایدار در شرایط عدم قطعیت در شرکت‌های تولیدی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 41-64]

  • مهرانی، هرمز تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد کیفی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 201-224]

  • میثمی آزاد، صفورا شناسایی عوامل تعیین‌کننده برندسازی محصولات سبز، الگویی برای صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 89-108]

  • مینویی، مهرزاد ترکیب الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی سبد سهام در تصمیم گیری مالی سرمایه‌گذاران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 73-88]

ن

  • ناصری، بهاره شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های حکمرانی شبکه‌ای هوشمند در سیستم بانکداری کشور [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 25-56]

  • نداف، بشیر تحلیلی بر ارتقای تمکین مالیاتی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 271-295]

  • نعامی، عبدالله شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های پذیرش سیستم‌های اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری، توسط کاربران حرفه‌ای با استفاده از تکنولوژی وب 2،0 [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

  • نوربخش، سید کامران شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر استراتژی‌های تحقیق و توسعه در شرکت‌های خودروسازی داخلی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 293-311]

  • نوروزی مبارکه، علی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های پذیرش سیستم‌های اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری، توسط کاربران حرفه‌ای با استفاده از تکنولوژی وب 2،0 [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

  • نیازآذری، کیومرث طراحی مدل آینده نگاری حاکمیت الکترونیک با شفافیت سازمانی مدیران بانک صادرات استان تهران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 131-154]

و

  • واعظی، رضا درک زنان شاغل بخش دولتی از جو سازمانی در مسیر اشتغال و ارتقاء [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 312-337]

  • وظیفه دوست، حسین ارائه مدل سنجش وفاداری مشتریان بر اساس حواس پنجگانه با تاکید بر نقش میانجی ارزش ادراک شده در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 315-336]

  • وکیل الرعایا، یونس طراحی مدل محیط بازاریابی دیجیتال در بازارهای جهانی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 246-263]

ه

  • هاشمی، سید مرتضی ترکیب الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی سبد سهام در تصمیم گیری مالی سرمایه‌گذاران [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 73-88]

ی

  • یحیی زاده، حسین ارائه مدل توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر نقش مدیریت رسانه با رویکرد آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 103-131]